ADAM PRZEŹDZIĘK - Bloger, analityk trendów i doradca w zakresie innowacyjnych form promocji. Jak sam twierdzi, pomaga firmom lepiej funkcjonować dziś i jednocześnie być odpowiednio przygotowanym na jutro. Zajmuję się komunikacją marketingową opartą o media interaktywne i nowe technologie. Autor wpływowego bloga Mediafeed.pl, poruszającego tematy związane z koncepcjami kreatywnymi kampanii reklamowych oraz rozwojem technologii. Obserwator nowych trendów i zjawisk społecznych, wpływających na nasze życie oraz determinujące zmiany w poszczególnych sektorach rynku. W 2015 nominowany przez czytelników magazynu "Brief" do tytułu Człowiek Roku “Briefu”. Wielokrotnie wyróżniony w rankingach wpływowych autorów blogów w Polsce. Jego blog systematycznie pojawia się w zestawieniach najlepszych i najbardziej wartościowych blogów marketingowych w naszym kraju. W 2015 został on wyróżniony przez magazyn “Adweek”, jedno z najważniejszych na świecie pism na temat reklamy i mediów. Triathlonista i ambasador Fundacji SYNAPSIS oraz akcji Biegiem Na Pomoc, realizującej misję pomocy dzieciom i osobom dorosłym z autyzmem.